ЗИЦ“Медикъл Караджъ“

Основната цел на ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ е да предостави на своите пациенти превантивни здравни грижи и качествена медицинска помощ в чужбина. Всички медицински услуги, които предлагаме са свързани с използването на най-иновативните и съвременни технологии и практики, прилагани в медицината. По-голямата част от лечебните заведения, с които работим, са изградени по изискванията на JCI /Joint Commission International/ – Система за управление на качеството и безопасността в областта на здравеопазването. Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“ има изградени дългогодишни взаимоотношения със своите партньори, което ни дава възможност за гъвкавост и бърза реакция в случаите, в които се налага неотложна помощ.

Мисия

Ние вярваме, че личният избор на нашите пациентите трябва да се основава на тяхната информираност и да бъде подкрепен от компетентните мнения на специалисти в различните медицински области. От първия контакт на пациентите с нас до диагностицирането и предприемането на лечение, ние полагаме непрекъснати грижи за тяхното спокойствие и сигурност. Подхождаме индивидуално към всеки пациент, за да можем да предоставим различен подход, внимателно съобразен с нуждите и спецификите на конкретното заболяване.

Визия

Независимо дали имате нужда от превантивни грижи, диагностика или лечение, пред вас стои огромен избор от възможности. Задавате си много въпроси и търсите отговорите: Към коя клиника да се обърнете? Кой е точният за Вас, специалист? Разумна ли е цената, която трябва да платите? Как да организирате пътуването и престоя си? Всичко това отнема много време и усилия. Със ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ целият процес на организация става по-бърз, по-лесен и по-сигурен. С Нас:

  • Пестите време – ние имаме изградени добри практики и дългосрочни партньорски взаимоотношения с едни от най-добрите клиники в света. Знаем към кого да се обърнем за мнение относно Вашия индивидуален случай. Знаем какви документи са необходими и на кого и как да ги предоставим, за да бъдат разгледани във възможно най-кратки срокове.
  • Пестите средства. Ние винаги разполагаме с актуална информация кое, къде, колко би могло да струва. Вероятността да бъдете подведени е сведена до минимум. Нашите знания и опит са Вашата сигурност.
  • Получавате възможности, които си струва да обмислите. Ние ще се свържем с клиниките, които са специализирани в лечението на Вашето заболяване и ще Ви предоставим оферти от медицински специалисти, които ще отговорят на изискванията Ви. След това изборът е изцяло Ваш. Нашата задача е да ви предоставим цялата информация, за да направите най-добрия и информиран избор за Вашето здраве.
  • Печелите спокойствие. Ние осъществяваме нашата дейност от много дълго време и наистина разбираме от работата си. Оставете ни да организираме детайлите по пътуването и престоя Ви в зависимост от Вашите предпочитания, а Вие се посветете на най-важното – Вашето здраве.

ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ не е просто посредник! Ние изграждаме нов път за един по-добър и здравословен начин на живот! Доброто здраве е мисия възможна!

Как се осъществява целия процес?

Когато пациент се обърне към Здравен информационен център Медикъл Караджъ, нашите компетентни консултанти извършват консултация с него, информират се за здравословните му проблеми, изискват необходимите медицински документи и клинични изследвания. Можем да съдействаме за превеждане и легализиране на необходимите документи чрез фирма партньор, която дава преференциални цени и условия на нашите пациенти. По наша преценка документите на пациента се насочват за разглеждане в болници, които са специализирани в лечение на конкретното заболяване. След обсъждане на случая с медицинските екипи пациентът получава една или няколко възможности за избор на лечение. Ние се гордеем с това, че нашите пациенти имат шанс за разумен и информиран избор, когато вземат важно решение за здравето си.

След получаването на оферти от няколко болници, разглеждаме и обсъждаме с пациента плана за лечение. При желание от негова страна се насрочва дата за преглед и изследвания, съобразени с него и свободните часове, с които разполага конкретния специалист в съответната болница. Организираме транспорта, хотелското настаняване, вътрешните трансфери, преводачи и услуги, от които пациентът се нуждае. Важно е да подчертаем, че ЗИЦ Медикъл Караджъ има представителство на местно ниво, което проследява целия процес и може да бъде подкрепа и опора на пациентите и техните близки по време на престоя и лечението им.

Екип

Управител на ЗИЦ“Медикъл Караджъ“ е Г-жа Звезделина Лютфи, която вече повече от 10 години развива дейността на здравния център и организира лечението на български пациенти в чужбина.

Звезделина Лютфи

През годините Звезди, както я наричат повечето хора, е успяла успешно да помогне на хиляди пациенти да намерят решение на здравословните си проблеми и на много семейства да чуят детски плач в домовете си. Звезди се бори устремено и упорито за всеки един пациент на здравния център. Нейните знания и опит, както и личното ѝ отношение към всеки отделен случай са допринесли за изграждане на взаимоотношения на доверие с пациентите, а в много случаи и за развитието на дълготрайни приятелски отношения.

 

Благодарение на нея са изградени връзки с едни от най-добрите болници и което е по-важно с едни от най-добрите лекари в света, които и до днес посещават ЗИЦ “Медикъл Караджъ“, за да консултират напълно БЕЗПЛАТНО българските пациенти. Нейният стремеж към иновативни решения и непрестанни проучвания на най-висококачествените и високотехнологични медицински услуги в света гарантират на пациентите на „Медикъл Караджъ“ достъп до най-доброто решение за тяхното здраве.

 

Звезди подкрепя и участва активно в организацията на благотворителни кампании за набиране на средства за лечение на пациенти. ЗИЦ“Медикъл Караджъ“ си партнира успешно с редица български фондации и благотворителни организации.

 

Като майка и съпруга, мениджърът на „Медикъл Караджъ“ Звезделина Лютфи, съвместява много задължения. В изпълнения ѝ с ангажименти ден, наред с работата, сила ѝ дават двете ѝ все още малки деца, и съпругът ѝ – Джемал Лютфи.

 

Екипът на ЗИЦ “Медикъл Караджъ“, който работи заедно със Звезди за каузата на здравния център е съставен основно от медицински специалисти и специалисти по „Здравен мениджмънт“, които имат дългогодишен опит в работата с пациенти. Всички заедно работят, за да постигнат истинска положителна промяна за българските пациенти.

 

Нашият екип обича добрия край, успешно преодоляната болка и плачът на дълго чаканите дечица, дошли на този свят с наша помощ.

Интервюта

Сертификат от уебинар – Американ Хоспитал за най-новите иновативни апаратури и процедури в областта на неврохирургията и невро-онкологията

ЗИЦ Медикъл Караджъ, в лицето на нашият управител Звезделина Лютфи, взе участие в един изключително важен за всички ни уебинар, организиран от Американ Хоспитал – Турция и посветен на най-новите иновативни апаратури и процедури в областта на неврохирургията и невро-онкологията. Уебинарът бе воден от едни от най-добрите и иновативни неврохирурзи на световно ниво, проф. Селчук Пекер и проф. Талят Каръш. След завършване на уебинара получихме сертификат, който ни дава възможност да менажираме и насочваме пациентите си, които имат нужда от неврохирургия към най-подходящата терапия и процедура за лечение спрямо тяхното заболяване, и етап на неговото развитие. Горди сме, че имахме възможността да участваме в това събитие. Благодарим на Американ Хоспитал за поканата и на професорите Пекер и Каръш за богата информация, която споделиха.

Членове на екипа

Антония Мирева

Антония Мирева

Антония е родена в гр.Пловдив през 1985 година. Завършва Медицински колеж – Пловдив със специалност „Рехабилитатор“ през 2008 година. След завършването си започва работа като рехабилитатор в новооткритото отделение по физиотерапия и рехабилитация на ДКЦ VII в гр.Пловдив. От 2012 до 2014 година се обучава във Факултета по обществено здраве на Медицински университет Пловдив в специалност „Управление на здравните грижи“. Работила е като медицински регистратор в отделението по образна диагностика на болница Токуда и като мениджър в специализиран магазин за ортопедични продукти и помощни средства. Става част от екипа на ЗИЦ“Медикъл Караджъ“ през декември 2020 година. Владее английски език
Ина Венкова

Ина Венкова

Ина е родена в София през 1986 г
Вече няколко години е част от екипа на Медикъл Караджъ.
Ина е магистър по Здравен мениджмънт. Образованието си завършва в Медицински университет-София през 2011.
Скоро след като завършва, започва своя професионален път.
Стартира в сферата на здравеопазването като става част от екипа на Националната кардиологична болница. Там поставя основите на по нататъшното си развитие. Попада в сплотен екип от професионалисти, където дисциплината е важна част от ежедневието.
След това, има период, в който работи в чужбина. След малко повече от година, отново се връща в България.
Следващото място, на което се установява е City Clinic Сърдечно-съдов център. Там работи повече от 4 години. В Сити клиник натрупва голям опит. Споделя, че там се научава да взема бързо решения в условия на стрес, да организира всяка секунда от времето си, да контактува с много и различни хора.
2017 година попада в сферата на клиничните проучвания. Там дейността е много различна от всичко, случващо и се до момента. Не може да каже, че това е било нейното място, но се научава
на упоритост и придобива аналитични умения.
И след всичко това – вече е част от екипа на Медикъл Караджъ.
„Тук всеки ден научавам нови неща, контактувам с пациенти, сблъсквам се с различни казуси. Срещите с медицински специалисти от чужбина ми дават нови знания. На провеждащите се консултации наблюдаваме доста интересни медицински случаи и проследяваме тяхното развитие“.
Камелия Минкова

Камелия Минкова

Камелия е родена в гр.Троян през 1993-та година. През 2016-та година завършва Медицински университет – град Плевен със специалност „Медицинска рехабилитация и ерготерапия“. От 2016 до 2018 година се обучава в магистърската програма на Факултета по обществено здраве в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“- град Варна, специалност „Фармацевтичен мениджмънт“.
Задължителния си държавен стаж по специалността е провела в Университетска болница „Adnan Menderes”, гр. Айдън, Турция. Работила е като рехабилитатор в частен Медицински център за рехабилитация в град Варна и като терапевт- естетични процедури за тяло в медико-козметичен център. Става част от екипа на ЗИЦ “Медикъл Караджъ“ през септември 2020 година. Владее английски език.
Деница Драгомирова

Деница Драгомирова

Деница е родена в Стара Загора през 1987 г.

Отскоро е част от екипа на Медикъл Караджъ.

Деница завършва в момента магистратура Обществено здраве и здравен мениджмънт, към МУ.

Бакалавърската й степен е Английска филология с гръцки език. Владее Английски и Гръцки език.

Има придобити сертификати в здравеопазването: за вътрешен одитор, за успешно преминат 4-годишен курс на обучение по болнична акредитация и качествен контрол в болница към японската организация: Токушукай Груп.

Още по време на следването си, започва своя професионален път като координатор-международни проекти към неправителствената пациентска организация БАЗП.

През 2012 става част от екипа по Акредитация и Качествен контрол към Токуда болница София. Екипът има нелеката задача да доведе болницата до успешното получаване на JCI акредитация. И успява.

През 2018, Деница става част от екипа на голяма фармацевтична компания, където се занимава с качествен контрол и е председател на УС на Българска Асоциация за Развитие на Паралелна търговия с лекарства.

Деница работи за кратко и в сферата на клиничните проучвания, където получава ценен опит във връзка с провеждането и контрола на клинични проучвания.

Откриват се взаимно с екипа на Медикъл Караджъ в началото на тази година.

Опит и постижения

Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“ ЕООД има честта и се гордее с това, че разполага с официален сертификат с валиден лиценз за извършване на здравен туризъм, който получи след полагане на изпит за владеене на различни езици и медицинска терминология. Благодарение на него ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ има право да предлага услугата „медицински туризъм“ в съответствие с всички изисквания и общи принципи на наредбата за международни институции, подпомагащи здравния туризъм.
Освен това:

  • Над 10 години опит в сферата на здравния туризъм,
  • Изградена мрежа от над 300 болници в света в над 15 държави
  • Над 75 000 извършени консултации
  • Близо 1 000 родени бебета
  • Разработване на голям обем от здравна информация и осъществяване на инициативата „Информирай се навреме“

Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите три години
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2021
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2020
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2018

*
E-mail*
ÉÉÉÉÉ szlagymatag MM szlagymatag DD
Rejtett
Dobd a fájlt ide, vagy
Elfogadott fájltípusok: jpg, pdf, Maximális fájlméret: 2 MB, Max. fájlok: 3.

    Irodáink az országban:

    Székhely Szófia:

    Str. Ivan Kolev tábornok, 33 B
    Bulgária, Szófia
    +359 878 500 940
    +359 879 977 402

    Burgasz-i Hivatal:

    Str. Ivan Vazov 75
    Bulgária, Burgasz 8000
    +359 877 500 163

    B iroda. Tarnovo:

    Blvd. Bulgária 8
    Bulgária, Veliko Tarnovo
    +359 879 007 420

    Plovdivi iroda:

    Blvd. Hristo Botev 92, RILON Business Center, 2. emelet
    Bulgária, Plovdiv
    +359 878 500 810

    Velingrádi iroda:

    Blvd. 83
    Bulgária, Velingrád
    +359 878 500 720

    Pin It on Pinterest

    Részvények
    Ossza meg ezt