Основната цел на ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ е да предостави на своите пациенти превантивни здравни грижи и качествена медицинска помощ в чужбина. Всички медицински услуги, които предлагаме са свързани с използването на най-иновативните и съвременни технологии и практики, прилагани в медицината. По-голямата част от лечебните заведения, с които работим, са изградени по изискванията на JCI /Joint Commission International/ – Система за управление на качеството и безопасността в областта на здравеопазването. Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“ има изградени дългогодишни взаимоотношения със своите партньори, което ни дава възможност за гъвкавост и бърза реакция в случаите, в които се налага неотложна помощ.
Ние вярваме, че личният избор на нашите пациентите трябва да се основава на тяхната информираност и да бъде подкрепен от компетентните мнения на специалисти в различните медицински области. От първия контакт на пациентите с нас до диагностицирането и предприемането на лечение, ние полагаме непрекъснати грижи за тяхното спокойствие и сигурност. Подхождаме индивидуално към всеки пациент, за да можем да предоставим различен подход, внимателно съобразен с нуждите и спецификите на конкретното заболяване.
Независимо дали имате нужда от превантивни грижи, диагностика или лечение, пред вас стои огромен избор от възможности. Задавате си много въпроси и търсите отговорите: Към коя клиника да се обърнете? Кой е точният за Вас, специалист? Разумна ли е цената, която трябва да платите? Как да организирате пътуването и престоя си? Всичко това отнема много време и усилия. Със ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ целият процес на организация става по-бърз, по-лесен и по-сигурен. С Нас:
ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ не е просто посредник! Ние изграждаме нов път за един по-добър и здравословен начин на живот! Доброто здраве е мисия възможна!
Когато пациент се обърне към Здравен информационен център Медикъл Караджъ, нашите компетентни консултанти извършват консултация с него, информират се за здравословните му проблеми, изискват необходимите медицински документи и клинични изследвания. Можем да съдействаме за превеждане и легализиране на необходимите документи чрез фирма партньор, която дава преференциални цени и условия на нашите пациенти. По наша преценка документите на пациента се насочват за разглеждане в болници, които са специализирани в лечение на конкретното заболяване. След обсъждане на случая с медицинските екипи пациентът получава една или няколко възможности за избор на лечение. Ние се гордеем с това, че нашите пациенти имат шанс за разумен и информиран избор, когато вземат важно решение за здравето си.
След получаването на оферти от няколко болници, разглеждаме и обсъждаме с пациента плана за лечение. При желание от негова страна се насрочва дата за преглед и изследвания, съобразени с него и свободните часове, с които разполага конкретния специалист в съответната болница. Организираме транспорта, хотелското настаняване, вътрешните трансфери, преводачи и услуги, от които пациентът се нуждае. Важно е да подчертаем, че ЗИЦ Медикъл Караджъ има представителство на местно ниво, което проследява целия процес и може да бъде подкрепа и опора на пациентите и техните близки по време на престоя и лечението им.
Управител на ЗИЦ“Медикъл Караджъ“ е Г-жа Звезделина Лютфи, която вече повече от 10 години развива дейността на здравния център и организира лечението на български пациенти в чужбина.
През годините Звезди, както я наричат повечето хора, е успяла успешно да помогне на хиляди пациенти да намерят решение на здравословните си проблеми и на много семейства да чуят детски плач в домовете си. Звезди се бори устремено и упорито за всеки един пациент на здравния център. Нейните знания и опит, както и личното ѝ отношение към всеки отделен случай са допринесли за изграждане на взаимоотношения на доверие с пациентите, а в много случаи и за развитието на дълготрайни приятелски отношения.
Благодарение на нея са изградени връзки с едни от най-добрите болници и което е по-важно с едни от най-добрите лекари в света, които и до днес посещават ЗИЦ “Медикъл Караджъ“, за да консултират напълно БЕЗПЛАТНО българските пациенти. Нейният стремеж към иновативни решения и непрестанни проучвания на най-висококачествените и високотехнологични медицински услуги в света гарантират на пациентите на „Медикъл Караджъ“ достъп до най-доброто решение за тяхното здраве.
Звезди подкрепя и участва активно в организацията на благотворителни кампании за набиране на средства за лечение на пациенти. ЗИЦ“Медикъл Караджъ“ си партнира успешно с редица български фондации и благотворителни организации.
Като майка и съпруга, мениджърът на „Медикъл Караджъ“ Звезделина Лютфи, съвместява много задължения. В изпълнения ѝ с ангажименти ден, наред с работата, сила ѝ дават двете ѝ все още малки деца, и съпругът ѝ – Джемал Лютфи.
Екипът на ЗИЦ “Медикъл Караджъ“, който работи заедно със Звезди за каузата на здравния център е съставен основно от медицински специалисти и специалисти по „Здравен мениджмънт“, които имат дългогодишен опит в работата с пациенти. Всички заедно работят, за да постигнат истинска положителна промяна за българските пациенти.
Нашият екип обича добрия край, успешно преодоляната болка и плачът на дълго чаканите дечица, дошли на този свят с наша помощ.
Webinar-Zertifikat - Amerikanisches Krankenhaus für die neuesten innovativen Geräte und Verfahren in der Neurochirurgie und NeuroonkologieZIC Medical Karaj, in Person unserer Managerin Zvezdelina Lutfi, hat an einem äußerst wichtigen Webinar teilgenommen, das vom American Hospital - Turkey organisiert wurde und den neuesten innovativen Geräten und Verfahren im Bereich der Neurochirurgie und Neuroonkologie gewidmet war. Das Webinar wurde von einigen der besten und innovativsten Neurochirurgen der Welt geleitet, Prof. Selcuk Peker und Prof. Talat Karas. Nach Abschluss des Webinars erhielten wir ein Zertifikat, das uns in die Lage versetzt, unsere Patienten, die einen neurochirurgischen Eingriff benötigen, bei der Auswahl der für ihre Krankheit und ihr Entwicklungsstadium am besten geeigneten Therapie und Behandlungsmethode zu unterstützen. Wir sind stolz darauf, dass wir die Gelegenheit hatten, an dieser Veranstaltung teilzunehmen. Wir danken dem American Hospital für die Einladung und den Professoren Pecker und Karrash für die Fülle an Informationen, die sie uns zur Verfügung gestellt haben. |
Отскоро е част от екипа на Медикъл Караджъ.
Деница завършва в момента магистратура Обществено здраве и здравен мениджмънт, към МУ.
Бакалавърската й степен е Английска филология с гръцки език. Владее Английски и Гръцки език.
Има придобити сертификати в здравеопазването: за вътрешен одитор, за успешно преминат 4-годишен курс на обучение по болнична акредитация и качествен контрол в болница към японската организация: Токушукай Груп.
Още по време на следването си, започва своя професионален път като координатор-международни проекти към неправителствената пациентска организация БАЗП.
През 2012 става част от екипа по Акредитация и Качествен контрол към Токуда болница София. Екипът има нелеката задача да доведе болницата до успешното получаване на JCI акредитация. И успява.
През 2018, Деница става част от екипа на голяма фармацевтична компания, където се занимава с качествен контрол и е председател на УС на Българска Асоциация за Развитие на Паралелна търговия с лекарства.
Деница работи за кратко и в сферата на клиничните проучвания, където получава ценен опит във връзка с провеждането и контрола на клинични проучвания.
Откриват се взаимно с екипа на Медикъл Караджъ в началото на тази година.
Здравен информационен център „Медикъл Караджъ“ ЕООД има честта и се гордее с това, че разполага с официален сертификат с валиден лиценз за извършване на здравен туризъм, който получи след полагане на изпит за владеене на различни езици и медицинска терминология. Благодарение на него ЗИЦ „Медикъл Караджъ“ има право да предлага услугата „медицински туризъм“ в съответствие с всички изисквания и общи принципи на наредбата за международни институции, подпомагащи здравния туризъм.
Освен това:
Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите три години
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2021
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2020
Награда за „Най-добра компания за здравен туризъм на Балканите“-Balkan Awards of Tourism Industry 2018
Keks | Dauer | Beschreibung |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 Monate | Dieses Cookie wird vom GDPR Cookie Consent Plugin gesetzt. Das Cookie wird verwendet, um die Zustimmung des Nutzers zu den Cookies der Kategorie "Analytics" zu speichern. |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 Monate | Das Cookie wird durch die GDPR-Cookie-Zustimmung gesetzt, um die Zustimmung des Benutzers für die Cookies in der Kategorie "Funktional" aufzuzeichnen. |
cookielawinfo-checbox-others | 11 Monate | Dieses Cookie wird vom GDPR Cookie Consent Plugin gesetzt. Das Cookie wird verwendet, um die Zustimmung des Nutzers zu den Cookies der Kategorie "Sonstige" zu speichern. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 Monate | Dieses Cookie wird vom GDPR Cookie Consent Plugin gesetzt. Das Cookie wird verwendet, um die Zustimmung des Nutzers für die Cookies der Kategorie "Notwendig" zu speichern. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 Monate | Dieses Cookie wird vom GDPR Cookie Consent Plugin gesetzt. Das Cookie wird verwendet, um die Zustimmung des Nutzers für die Cookies der Kategorie "Leistung" zu speichern. |
viewed_cookie_policy | 11 Monate | Das Cookie wird vom GDPR Cookie Consent Plugin gesetzt und dient dazu, zu speichern, ob der Nutzer der Verwendung von Cookies zugestimmt hat oder nicht. Es speichert keine persönlichen Daten. |
Unsere Büros auf dem Land:
Hauptsitz in Sofia:
Str. Georgi Benkovski 46
Bulgarien, Sofia 1202
+359 879 009 742
+359 879 977 401
Büro Burgas:
Str. Iwan Wasow 75
Bulgarien, Burgas 8000
+359 877 500 163
Büro B. Tarnovo:
Blvd. Bulgarien 8
Bulgarien, Weliko Tarnowo
+359 879 007 420
Büro in Plovdiv:
Blvd. Hristo Botev 92, RILON Business Center, Stockwerk 2
Bulgarien, Plovdiv
+359 878 500 810
Büro Velingrad:
Blvd. 83
Bulgarien, Welingrad
+359 878 500 720